Muziekles Den Haag

Voor muzieklessen in Den Haag kom je naar Funky Music School. Wil je op een leuke en interactieve wijze kennismaken met muziek? Muzikale trucjes leren en je muzikale eigenschappen volledig laten ontplooien? Met gedreven muziekdocenten leer je te grooven, te swingen en te rocken op een muzikale manier.

Aanbod muzieklessen Den Haag

Wil jij graag noten leren lezen, zingen of een instrument bespelen? Dan ben je bij de Funky Music school aan het juiste adres! Heb je altijd al willen grooven, swingen, rocken? We bieden diverse mogelijkheden aan. Per instrument wordt er aangegeven welke lesvorm er mogelijk is. Wacht niet langer en meld je direct aan!

LesPrivélesDuolesGroepslesOnline live lesOnline video les
GitaarVVXVV
BasgitaarVVXVX
ZanglesVVXVV
PianoVVXVV
KeyboardVVXVX
DrumVXXVV
CajonVVXVX
VioolVVXVX
SaxofoonVVXVV
Koper Blaasinstrumenten (trompet en trombone)VVXVX
HarpVVXVX
FluitVVXVX
BandlesXXVXX
Combi cursusVVVVX
KleuterlesXXVXX
TheorielesVXVVX
KoorlessenXXVXX
muziekles in Den Haag

Ook andere muzieklessen voor kinderen

Onze muziekdocenten hechten veel waarde aan kwaliteit, creativiteit en muzikaliteit bij het geven van de muzieklessen. Of je nu een beginner bent of al iets meer ervaring hebt: iedereen kan onze muziekles volgen in Den Haag. We bieden de volgende muzieklessen voor kinderen vanaf 6 jaar oud aan:

Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor combilessen.

Muzikale vorming voor kleuters in Den Haag

Voor kinderen van 4 tot 6 jaar bieden we ook kleuterlessen aan. Deze lessen richten zich op de algemene muzikale vorming. Hierin zullen we ritme klappen en kleine muziekinstrumenten gebruiken (zoals sambaballen en drumstokken).

Muzikale workshops voor organisaties

Voor grotere groepen bieden we leuke workshops op locatie aan. Voor organisaties is dit een leuke manier om aan teambuilding te doen. Benieuwd? Vraag vrijblijvend een offerte aan door een mailtje te sturen naar info@funkymusicschool.nl. Uit ervaring kunnen we zeggen dat dit zeer verfrissend voor organisaties werkt.

Maak kennis met muziekles in Den Haag

Je kunt eenvoudig kennismaken met Funky Music School. Schrijf jezelf vrijblijvend in voor één van onze proeflessen. Zo weet je meteen of onze school iets voor jou is. Heb je andere vragen? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.