Pianoles Voorburg

Welkom bij Funky Music School! Wil jij beginnen met pianoles in Voorburg of je piano skills verder ontwikkelen? Bij Funky Music School in Voorburg vind je een inspirerende en ondersteunende omgeving waar zowel beginners als gevorderden terecht kunnen. Met ervaren muziekcoaches gaan we aan de slag om jouw vingers te laten zweven over de toetsen!

Waarom pianoles in Voorburg bij Funky Music School?

Jazz, blues of pop; wij laten je graag kennismaken met de piano op een leuke manier! Bij ons krijg je:

Professionele begeleiding: Onze docenten zijn niet alleen gepassioneerd over muziek, maar hebben ook een diepgaande kennis van piano-onderwijs, waardoor elke les zowel leerzaam als leuk is.

Persoonlijke aandacht: In Voorburg zorgen we voor kleine groepen en bieden we ook individuele lessen aan, zodat je de aandacht krijgt die je verdient.

Flexibele lesroosters: Wij begrijpen dat je een druk leven hebt. Daarom bieden wij flexibele tijden aan die passen bij jouw schema, zodat je nooit een les hoeft te missen.

Uitvoeringen en recitals: Toon je vaardigheden tijdens onze regelmatige uitvoeringen. Pianoles in Voorburg bij onze school betekent dat je de kans krijgt om op te treden voor een publiek, wat een geweldige ervaring is voor elke muzikant.

Meer over onze muziekschool in Voorburg

Funky Music School is als muziekschool gevestigd in Voorburg en in Den Haag. Kijk eens naar Pianolessen in Den Haag, misschien is dit ook interessant voor jou? Naast pianolessen kun je ook bij ons ook terecht voor zanglesbandles, theorieles, drumlesvioolles Den Haag en gitaarles Den Haag. Neem gerust een kijkje onder Muziekles voor het totale aanbod.

Vanaf 6 jaar kan je de meeste instrumenten leren bespelen. Iedereen is welkom, van beginner tot gevorderde spelers. Wij helpen je graag om alles uit de muziek te halen. Je kunt kiezen tussen een aantal lesopties; we bieden privé- en duolessen aan maar ook groeps- en online lessen.

Volg pianoles in Voorburg bij Funky!

Interesse om pianoles in Voorburg te volgen bij Funky Music School? Je kan je hier aanmelden. Ook kan je eerst een proefles volgen natuurlijk. Dit is ideaal om te kijken of wij samen dé ideale muzikale match zijn! Voor meer informatie omtrent onze muziekschool Voorburg kun je contact met ons opnemen of ons bezoeken op Facebook. Wij heten je graag van harte welkom bij Funky Music School!

Keep it Funky. Keep it Cool. Join The Funky Music School