Pianoles Delft

Volg pianoles in Delft bij Funky Music School. Met ervaren muziekcoaches ga je aan de slag op de piano of keyboard. In korte tijd leer jij jezelf te begeleiden of hoe je met anderen in een band kunt spelen. Benieuwd? Schrijf jezelf dan in voor onze muzieklessen. Funky Music School: voor pianoles in Delft en omgeving.

Veelzijdig instrument

De piano is een kleurrijk en veelzijdig instrument. Als je erop speelt, vorm je een groot orkest, waarbij de vingers de orkestleden zijn. De dirigent ben je zelf! Fluisterzachte klanken, luid hamerende geluiden en melancholieke melodieën kunnen aan het instrument worden ontfutseld. De piano is een geweldige uitlaatklep voor emoties.

De piano kun je niet alleen gebruiken als begeleidingsinstrument voor jezelf, het is ook een instrument dat supervaak in bands en orkesten te horen is. Soms wat meer op de achtergrond, maar vaak heeft de piano echt een hoofdrol in de muziek. Ook is het de perfecte basis om andere muziekinstrumenten te leren bespelen. Je hebt er dus ontzettend veel aan om pianoles te gaan nemen bij de Funky Music School!

Pianoles om muziek te schrijven

Vergeet bovendien niet dat de mooiste popsongs en de beste muziekstukken heel vaak geschreven zijn met behulp van een piano. De piano kun je namelijk tegelijk gebruiken voor zowel akkoorden als melodieën, waarbij je zelf ook nog zou kunnen zingen. Woon je in Delft? Met het nemen van pianolessen bij de Funky Music School zet jij wellicht je eerste stap in de richting van een hele mooie muzikale carrière!

Pianoles om te improviseren

Hoe vorm je akkoorden? Wanneer gebruik je de pedalen? En hoe kan dat toch, dat muzikanten die elkaar nog nooit hebben ontmoet, toch heel mooi samen kunnen spelen? Bij de Funky Music School kun je het allemaal leren. Met de piano als basisinstrument kun je namelijk alle kanten op, juist omdat het zo’n veelzijdig instrument is. Je kunt ervoor kiezen om alleen pianoles te krijgen, maar er zijn ook groepslessen voor jou beschikbaar. Je mag zelf beslissen wat het beste bij jou past.

Pianoles voor kinderen en volwassenen in Delft

Funky Music School biedt als muziekschool in Delft leuke, dynamische muzieklessen voor jong en oud. Bij onze pianolessen is het niet alleen van belang om met je vingers over toetsen te zweven. Wij leren jou ook om noten te lezen, akkoorden te herkennen én melodieën in diverse stijlen te spelen. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan Jazz, Blues of Pop. Kortom: wij laten je kennismaken met muziek op een brede manier.

Naast pianoles kun je bij ons de volgende muzieklessen volgen:

Jouw muziekschool in Delft

Wij bieden pianolessen aan voor iedereen vanaf zes jaar in de omgeving van Den Haag, Voorburg, Delft, Rijswijk en Scheveningen. Van beginners tot gevorderden, Funky Music School laat je graag kennismaken met muziek. Voor een kleine impressie van onze muziekschool kun je ons alvast volgen op Facebook.

*Voor kinderen van 4 – 6 jaar bieden wij lessen voor algemene muzikale vorming. Hierin zullen wij ritmeklappen en kleine muziekinstrumenten gebruiken (zoals sambaballen en drumstokken).

Gratis proefles voor piano of keyboard in Delft

Wil je kennismaken met muziek op een leuke en interactieve manier? Door ervaren muziekcoaches begeleid worden op de piano? Volg gratis een proefles bij Funky Music School. Zo weet je of wij een passende match zijn. Heb je andere muzikale vragen? Neem dan gerust contact met ons op.