Muziekles in Amsterdam

Als je op zoek bent naar muziekles in Amsterdam dan zit je bij Funky Music School aan het goede adres. Wij zijn een muziekschool gevestigd in Amsterdam. Ben je op zoek naar een inspirerende, energieke kennismaking met muziek?

Of wil je muziek ontdekken en jouw unieke muzikale talenten ontwikkelen? Onze docenten staan voor jou klaar. Daarnaast bieden wij als school ook workshops aan voor bedrijven.

Aanbod muzieklessen Amsterdam

Wil je de basis van muziek begrijpen, leren zingen of een instrument bespelen? Ben je beginner of speel je al een tijdje een instrument en wil je weer lessen gaan volgen? Funky Music School heet je welkom ongeacht je niveau. Onze docenten passen de lessen aan het niveau wat je beheerst.

Bij Funky Music School kun je ritmes voelen, melodieën produceren en geweldige muzikale momenten beleven. In de tabel hieronder kun je de lessen vinden die we aanbieden met de verschillende lesvormen per instrument waar je uit kan kiezen.

LesPrivélesDuolesGroepslesOnline live lesOnline video les
GitaarVVXVV
BasgitaarVVXVX
ZanglesVVXVV
PianoVVXVV
KeyboardVVXVX
DrumVXXVV
CajónVVXVX
VioolVVXVX
SaxofoonVVXVV
Koper Blaasinstrumenten (trompet en trombone)VVXVX
HarpVVXVX
FluitVVXVX
BandlesXXVXX
Combi cursusVVVVX
KleuterlesXXVXX
TheorielesVXVVX
KoorlessenXXVXX

Muziekles voor kleuters in Amsterdam

Voor de kleintjes die tussen de 4 en 6 jaar zijn hebben we speciale kleuterlessen. Deze lessen zijn gericht op algemene muzikale educatie. Hierbij leren ze ritmegevoel en maken ze kennis met eenvoudige instrumenten zoals sambaballen en drumsticks.

Muziekles in Amsterdam

Vanaf 6 jaar muzieklessen volgen in Amsterdam

Als je 6 jaar bent dan kun je bij ons de volgende lessen volgen:

• Zangles,
  • gitaarles,
  • basgitaarles,
  • pianoles,
  • drumles,
  • vioolles,
  • cajónles,
  • saxofoonles,
  • muziektheorie,
  • keyboardles,
  • fluitles,
  • harples,
  • bandles,
  • les in koperinstrumenten.

Wij bieden ook naast deze lessen gecombineerde lessen aan.

Workshops voor bedrijven en scholen in Amsterdam

Voor grotere groepen hebben we boeiende workshops die op locatie gegeven kunnen worden. Een ideale en energieke manier voor bedrijven om aan teambuilding te doen. Interesse? Vraag een offerte aan via info@funkymusicschool.nl

Lijkt het je na het lezen van bovenstaande tekst leuk om muziekles te gaan volgen in Amsterdam. Verken dan Funky Music School en maak op een laagdrempelige manier kennis met de docenten door je in te schrijven voor een proefles. Ontdek of onze muziekschool bij je past! Heb je vragen? We staan klaar om ze te beantwoorden.