Muziekschool Delft

Heeft u altijd al een instrument willen leren spelen? Wilt u uw zangkwaliteiten verbeteren door middel van zangles of hulp bij het leren van noten lezen? Bent woonachtig in (omgeving) Delft? Dan bent u bij Funky Music School op het juiste adres! Wij dé muziekschool in delft en omgeving. Funky Music School vindt dat het ontdekken van muziek voor iedereen toegankelijk moet zijn. Voor klein en groot, u vindt bij ons altijd het juiste aanbod. Wij bieden u muziekles aan op verschillende instrumenten. Deze lessen zijn te volgen in groepsvorm of echter in privélessen. Bent u nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op! U kunt ons bereiken via 06 81941350 of stuur vrijblijvend een mail naar info@funkymusicschool.nl. Meteen een (gratis) proefles volgen? Schrijf je dan meteen in door hier te klikken.

Passie voor muziek in Delft

Funky Music School is opgericht met als doel een maatschappelijke muziekschool te zijn. Wij vinden het belangrijk dat iedereen de kans kan krijgen om muziek te ontdekken. Muzikaliteit en creativiteit staat bij ons voorop, ongeacht uw leeftijd of ervaring. Samen delen we de passie voor muziek.

Wij hebben een ruim aanbod voor muzieklessen op verschillende instrumenten

Zo kunt u kiezen uit:

• Gitaarles
  • Pianoles
  • Drumles
  • Cajonles
  • Vioolles
  • Basgitaarles
  • Saxofoonles
  • En niet te vergeten… Zangles!

Het bespelen van een instrument is voor iedereen verschillend. De een vindt het wat lastiger dan de ander. Funky Music School neemt voor iedereen de tijd. U kunt onze lessen volgen in groepsvorm. Liever 1 op 1 met een van onze muziekdocenten? Geen probleem! Ook bieden wij privélessen aan.

Workshops

Onze muziekschool draait erom dat iedereen de kans krijgt om muziek te maken. Om iedereen hun muziek kwaliteiten te laten ontdekken bieden wij workshops aan. Onze workshops worden aangeboden in groepen van max 5 of max 10 leerlingen (grotere groepen in overleg). Tijdens de lessen maakt iedereen kennis met ritme klappen, zingen en overige technieken. Bekijk ons aanbod en mogelijkheden hier!

Iedereen is welkom bij de muziekschool in Delft!

Funky Music School is voor iedereen. Jong, oud, wel of geen ervaring het maakt helemaal niks uit. Onze muziekschool draait om het ontdekken van muziek en samen een passie delen. Bent u woonachtig in (omgeving) Delft en benieuwd naar de mogelijkheden? Neem vrijblijvend contact met ons op! U kunt ons bereiken via 06 81941350 of stuur een mail naar info@funkymusicschool.nl.

Wilt u meteen een proefles volgen? Deze zijn geheel gratis en u kunt zich hier meteen inschrijven!

Wil jij graag noten leren lezen, zingen of een instrument bespelen? Dan ben je bij de Funky Music school aan het juiste adres! Heb je altijd al willen grooven, swingen, rocken? Wij bieden zowel prive- als groepslessen aan. Per instrument wordt er aangegeven welk lesvorm er mogelijk is. Wacht dan niet langer en meld je direct aan.

*Voor kinderen van 4 – 6 jaar bieden wij lessen voor algemene muzikale vorming. Hierin zullen wij ritmeklappen en kleine muziekinstrumenten gebruiken (zoals sambaballen en drumstokken).