Muziekles Voorburg

Voor muziekles in Voorburg kom je naar Funky Music School. Zing jij lekker weg op de nieuwste platen en wil je jouw stem blijven ontwikkelen? Zie je jezelf al helemaal los gaan als gitarist? Wij bieden leuke, interactie muzieklessen:

Gitaarles, pianoles en theorieles

Eveneens kun je bij ons terecht voor het volgen van theorielessen. Het is belangrijk om een instrument te begrijpen om leuke, lekkere muziek te maken. Zo krijg je door waarom het deuntje zo catchy klinkt en leer je de spelregels van muziek. Tijdens onze muzieklessen in Voorburg leer je de melodie, harmonieleer, contrapunt, interval akkoord, ritme en vormleer te begrijpen.

Ga los met de muzieklessen in Voorburg

Je kunt jezelf inschrijven voor muzieklessen op locatie in Voorburg. Met hulp van ervaren muzikale coaches worden jouw muzikale eigenschappen gevormd. Hierbij kan iedereen bij ons terecht, zowel échte rockers als beginners. In een mum van tijd leer je kleine trucjes om jouw muzikaliteit te ontplooien. Naast onze locatie in Voorburg hebben we ook een locatie in Den Haag. Je kan daar ook lessen volgen. Ben je benieuwd kijk dan even op de volgende pagina’s: gitaarlessen in Den Haag, vioollessen Den Haag, zangles in Den Haag en pianolessen Den Haag.

Professionele begeleiding voor jouw muziekinstrument

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit, creativiteit én muzikaliteit. Met onze muzieklessen leer je meerdere instrumenten te bespelen. Dit kan zowel in groeps- als privéles. Ga aan de slag met ervaren muziekcoaches die onder meer ervaring hebben op festivals.

Informatie, tarieven en proefles

Wil je meer informatie over het volgen van muziekles in Voorburg? Wil je snel grooven, swingen en rocken? Schrijf jezelf in voor één van onze proeflessen. Voor vragen kun je altijd contact met ons opnemen. Je kunt ons ook volgen op Facebook voor een impressie van de mogelijkheden. Wij heten je alvast van harte welkom bij onze muziekschool in Voorburg en Den Haag. Keep It Funky. Keep It Cool. Join The Funky Music School.