Muziekles Nootdorp

Voor muziekles in Nootdorp kom je naar Funky Music School. Wil je op een leuke en interactieve wijze kennismaken met muziek? Muzikale trucjes leren en jouw muzikale eigenschappen volledig laten ontplooien? Met gedreven muziekdocenten leer je te grooven, te swingen én te rocken op een muzikale manier. Schrijf jezelf direct in voor een proefles.

Ook gitaarles en pianoles voor kinderen in Nootdorp

Onze muziekdocenten hechten veel waarde aan kwaliteit, creativiteit en muzikaliteit bij het geven van de muzieklessen. Of je nu een beginner bent of al iets meer ervaring hebt: iedereen kan bij ons muziekles volgen in Delft. Wij bieden de volgende muzieklessen voor kinderen vanaf 6 jaar oud aan:

Muziekles Nootdorp: individueel of in groepsverband

Je kunt ervoor kiezen om de muzieklessen individueel te volgen of in groepsverband. Wil je de spelregels van muziek leren kennen? Uiteraard kun je ook bij onze muziekschool in Nootdorp terecht voor theorieles. Met hulp van onze muziekdocenten leer je volledig jouw instrument te begrijpen.

Muzikale workshops voor organisaties

Voor grotere groepen bieden wij leuke workshops op locatie aan. Voor organisaties is dit een leuke manier om aan teambuilding te doen. Benieuwd? Vraag vrijblijvend een offerte aan door een mailtje te sturen naar info@funkymusicschool.nl. Uit ervaring kunnen wij zeggen dat dit zeer verfrissend voor organisaties werkt.

Maak kennis met jouw muziekschool in Nootdorp

Je kunt eenvoudig kennismaken met Funky Music School. Schrijf jezelf vrijblijvend in voor één van onze proeflessen. Zo weet je meteen of onze muziekschool iets voor jou is. Heb je andere vragen? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Volg onze muziekdocenten

Wil je op jouw hoogte blijven van onze activiteiten? Volg Funky Music School op Facebook. Wij heten je graag van harte welkom bij dé muziekschool in Delft voor muziekles. Wij heten je graag van harte welkom voor het volgen van muziekles bij onze muziekschool in Nootdorp.

Muzikale vorming voor peuters en kinderen in Nootdorp

*Voor kinderen van 4 – 6 jaar bieden wij lessen voor algemene muzikale vorming. Hierin zullen wij ritmeklappen en kleine muziekinstrumenten gebruiken (zoals sambaballen en drumstokken).