gitaarles

Gitaarles Voorburg

Volg gitaarles bij Funky Music School in Voorburg. Wil je coole noten leren spelen op een gitaar? Als muziekschool leren wij je om zangers en zangeressen op een professionele manier te begeleiden. Daarnaast zijn er bands waarbij de gitarist de melodielijn speelt. Hierbij ben je bijvoorbeeld een muzikant in je eentje die het instrument laat zingen. Wat je wensen ook zijn, voor gitaarles in Voorburg ben je aan het juiste adres bij Funky Music School. Schrijf jezelf snel in.

Leuke muziekles voor iedereen

Wij bieden leuke muzieklessen voor iedereen vanaf zes jaar. Heb je weinig muzikaliteit? Ben je al wat bekend met muziek? Zowel beginners als verder gevorderden kunnen bij ons terecht voor leuke gitaarlessen in Voorburg. Naast gitaarles kun je bij ons de volgende muzieklessen volgen:

Maak kennis met onze muziekschool

Funky Music School laat je op een muzikale wijze grooven, swingen en rocken. Wij geven muzieklessen waarbij veel aandacht wordt gegeven aan kwaliteit, creativiteit en muzikaliteit. In korte tijd zorgen we ervoor dat jouw muzikale eigenschappen worden ontplooid.

Begeleiding van ervaren muziekdocenten

Met onze muziekschool kies je voor ervaren muziekcoaches die jou op een interactieve manier begeleiden. Je kunt zelf kiezen of je de muzieklessen individueel of in groepsverband wilt volgen. Neem gerust een kijkje onder muziekles voor de mogelijkheden. Wij leren je graag muzikale technieken.

Een gitaarles als proefles

Schrijf jezelf in voor gitaarles bij onze muziekschool in Voorburg. Hedendaags verwelkomen wij leerlingen voor gitaarles uit Voorburg, Leidschendam, Den Haag, Rijswijk en andere aanliggende plaatsen. Om te kijken of onze muziekschool volledig bij je past, kun je vandaag nog een gratis proefles boeken. Dit kun je doen onder inschrijven of door contact met ons op te nemen. Een kleine impressie van onze muziekschool krijg je alvast via media en Facebook. Alvast van harte welkom bij Funky Music School.