Zangles Nootdorp

Bij Funky Music School kun je terecht voor zangles in Nootdorp. Wil je graag je stem ontwikkelen? Onze ervaren coaches zien jouw stem als een instrument dat je altijd bij je draagt. Wij zorgen er gezamenlijk voor dat dit instrument volledig tot uiting komt. Of je nu een beginner bent of al iets meer ervaring hebt met zingen; Funky Music School verzorgt leuke, interactieve zanglessen in Nootdorp voor iedereen.

We besteden aandacht aan houding, techniek en ademhaling, maar kunnen ons ook richten op dynamiek, interpretatie en podiumpresentatie. Wij vinden het belangrijk dat de leervraag van de leerling centraal staat. Je komt vanuit jezelf om iets te leren en wij willen je daar graag bij helpen!

Zangles voor volwassenen in regio Nootdorp

Funky Music School geeft muziekles aan jong en oud, van beginners tot experts. U kunt bij ons, naast zangles in Nootdorp, muzieklessen volgen voor:

Onder muziekles verkrijg je een goede indruk van de vele muzieklessen die wij aanbieden. Via het aanmeldingsformulier kun je jezelf snel inschrijven voor één van onze lessen.

Zingen met ervaren coaches

Wij geloven in het universele van muziek. Samen zorgen wij ervoor dat muziek voor jou volledig toegankelijk wordt. Dit levert Funky Music School door hoogwaardige en toegankelijke muzieklessen, waarin muzikaliteit en creativiteit centraal staan. De coaches hebben meer dan genoeg praktijkervaring om jou leuke trucjes bij te leren. Je kunt dan onder andere denken aan voorstellingen en festivals.

Een workshops volgen in onze zangstudio

Bij Funky Music School kun je terecht voor zowel individuele als gezamenlijke lessen. In onze workshops leren wij je volledig één instrument te bespelen of in combinatie met andere instrumenten. Dit gebeurt op een interactieve en speelse manier. Meer informatie vind je onder workshops.

Volg zangles bij Funky Music School in Nootdorp

Heb je enige vragen over onze zanglessen of wil je jezelf inschrijven voor een proefles? Neem dan contact met ons op voor meer informatie. Je kunt ons bereiken via 06-81941350 of info@funkymusicschool.nl. Om alvast kennis te maken met onze muziekschool, kun je terecht op Facebook. Funky Music School: voor hoogwaardige zanglessen in de omgeving van Nootdorp.

Wil jij graag noten leren lezen, zingen of een instrument bespelen? Dan ben je bij de Funky Music school aan het juiste adres! Heb je altijd al willen grooven, swingen, rocken? Wij bieden zowel prive- als groepslessen aan. Per instrument wordt er aangegeven welk lesvorm er mogelijk is. Wacht dan niet langer en meld je direct aan.

*Voor kinderen van 4 – 6 jaar bieden wij lessen voor algemene muzikale vorming. Hierin zullen wij ritmeklappen en kleine muziekinstrumenten gebruiken (zoals sambaballen en drumstokken).