Vioolles Voorburg

Funky Music School biedt voor jong en oud vioolles in Voorburg. Wil je het publiek raken met zowel hoge als lage klanken? Met de viool worden luisteraars meegenomen naar een andere muzikale level. Volg direct vioolles bij onze ervaren muzikale coaches in Voorburg of Den Haag en leer op een interactieve manier op de viool te spelen!

Muzieklessen door ervaren coaches

Je kunt bij ons terecht voor het leren van muziek te spelen op diverse instrumenten. Daarnaast begeleiden wij jou graag als je jouw stemgeluid wilt verbeteren. Onder Muzieklessen vind je ons complete aanbod. Gedacht kan worden aan:

Schrijf jezelf in voor één van onze muzieklessen of neem contact op voor meer informatie. Wij leggen graag uit waarom je bijvoorbeeld vioolles bij ons in Voorburg moet volgen!

Dynamiek bij de lessen gegarandeerd!

Als enthousiaste muziekschool zijn wij zowel gevestigd in Voorburg als Den Haag. Je kunt al bij ons terecht vanaf 6 jaar oud. Wil je op een leuke én interactieve manier kennismaken met muziek? Volg dan een gratis proefles bij Funky Music School! Bij onze muzieklessen wordt veel waarde gehecht aan muzikaliteit en creativiteit. Hierbij staan wij voor het verzorgen van een unieke en leerzame belevenis. Met andere woorden zorgen wij ervoor dat jij alles uit muziek kunt halen!

Volg vioolles bij Funky Music School!

Geïnteresseerd? Neem dan contact op om jezelf in te schrijven voor vioolles in Voorburg. Heb je andere vragen of wil je meer informatie omtrent onze muziekschool? Geef ons dan gerust een belletje: 06-81941350. Via Facebook maak je alvast kennis met onze muziekschool!

Keep it Funky. Keep it Cool. Join The Funky Music School!