muziek in het onderwijs

Muziekschool Leidschendam

Wil je muziek leren spelen op leuke muziekinstrumenten? Als muziekschool in regio Leidschendam laten wij je graag kennismaken met muziek. Keep it Funky. Keep it Cool. Join The Funky Music School! Schrijf jezelf direct in voor een gratis proefles of neem contact op voor meer informatie. Met ervaren muziekcoaches ga je aan de slag en leer je op korte termijn muziek te spelen op een leuke en interactieve manier!

Divers aanbod aan muzieklessen

Funky Music School biedt als muziekschool een divers aanbod aan muzieklessen in de omgeving Leidschendam. Je kunt bij ons terecht voor de volgende muzieklessen:

Ontdek Meer bij Funky Music School

Verbreed je muzikale horizon met ons uitgebreide aanbod aan lessen en cursussen. Van instrumentale vaardigheden tot theorie en samenspel, er is altijd meer te leren bij Funky Music School. Bekijk onze specifieke pagina’s voor meer informatie:

Muziekschool voor elk niveau

Van beginners tot gevorderden, iedereen leert bij ons te grooven, swingen én rocken tijdens muzieklessen. Bij het geven van onze muzieklessen staan de volgende kernwaarden hoog in het vaandel: kwaliteit, creativiteit én muzikaliteit. Je kunt daarom rekenen op enthousiaste muziekcoaches die klaarstaan om jou de kneepjes van het vak te leren. Naast muzieklessen kun je ook bij ons terecht voor dynamische workshops. Deze muziekworkshops verzorgen wij voor zowel kinderen, jongeren als volwassen op locatie voor maximaal vijf of tien personen. Geïnteresseerd? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan door contact met ons op te nemen.

Inschrijven voor een proefles

Hebben wij je kunnen overtuigen voor een proefles bij onze muziekschool in regio Leidschendam? Schrijf jezelf dan direct in! Gevestigd in Den Haag en Voorburg heten wij je graag van harte welkom. Keep it Funky. Keep it Cool. Join The Funky Music School! Om alvast kennis te maken met Funky Music School, kun je ons volgen op Facebook. Neem gerust een kijkje en laat je verrassen door de vele mogelijkheden!