Pianoles Nootdorp

Kom je uit Nootdorp en wil jij graag pianoles gaan volgen? Op de Funky Music School worden superleuke, afwisselende pianolessen gegeven voor alle leeftijden. Dus hoe oud of jong je ook bent, bij ons zit je goed!

Privé- en groepslessen

Je kunt bij ons je pianolessen zowel privé als in een groep volgen. De lessen draaien altijd om muzikaliteit en creativiteit. Je krijgt les van professionele docenten die allemaal lekker veel praktijkervaring hebben opgedaan en overal gespeeld hebben. Hun enthousiasme voor de piano werkt aanstekelijk en jij kunt daar zeker van profiteren!

Pianoles dichtbij Nootdorp

Vanuit Nootdorp is de Funky Music School in Den Haag lekker dichtbij. Studenten kunnen namelijk ook voor pianoles in Den Haag bij ons terecht. Voor jouw pianolessen hoef je maar 20 minuutjes te fietsen. Maar ook in figuurlijke zin staan we dicht bij jou en de maatschappij.

Door steeds weer nieuwe verbindingen aan te gaan met andere organisaties, zoals welzijns- en cultuurorganisaties en verschillende onderwijsinstellingen, proberen wij onze lessen voor iedereen toegankelijk te maken.

Variatie

Jouw pianolessen worden letterlijk spelenderwijs gegeven. Onze docenten staan naast je en zijn altijd benieuwd naar wat jou drijft. Waar liggen jouw interesses? Van welke muziekstijlen gaat jouw hart sneller kloppen? Laat je meeslepen in relaxte blues, begeleid jezelf (of iemand anders) Lady Gaga-stijl of swing er op los met een lekkere rock ‘n’ roll klassieker.

Piano in de (pop)muziek

Van Little Richard tot Dave Brubeck, en van Wibi Soerjadi tot Elton John, de piano heeft een grote rol gespeeld bij hun muzikale carrière. De een gebruikt hem vooral als begeleidingsinstrument, de ander als hoofdinstrument. De piano is een superveelzijdig instrument dat verschillende rollen kan vertolken, ook binnen een band of orkest. Dus wil je wat doen met je muzikaliteit? Neem pianoles aan de Funky Music School!

Contact

Neem voor meer informatie over pianolessen of een proefles snel contact met ons op. Ook voor Nootdorp is de Funky Music School dichterbij dan je denkt!