Pianoles Leidschendam

Woon je in Leidschendam en zou je graag pianoles willen volgen? Kom dan eens kijken bij de Funky Music School in Voorburg. Daar kun je piano leren spelen op een leuke, creatieve manier.

Privé- en groepslessen

Onze enthousiaste docenten geven jou pianoles zoals jij dat wil. Vind je het fijn om individueel les te krijgen? Dan zijn onze privélessen zeker iets voor jou. Maar je kunt er ook voor kiezen om deel te nemen aan groepslessen. Zo leer je ook nog eens samen te spelen met anderen en kun je van elkaar ook nog wat opsteken!

Pianoles dichtbij Leidschendam

Vanuit Leidschendam is het nog geen 20 minuten fietsen naar onze Funky Music School in Voorburg. Je bent dus zo op je pianoles. Maar niet alleen qua afstand zijn wij dichtbij. Onze docenten zijn altijd nieuwsgierig naar jouw belevingswereld en spelen daarop in, of je nu jong of oud bent, en waar je ook vandaan komt.

Diverse stijlen en doelgroepen

Op de Funky Music School wordt aandacht gegeven aan de meest uiteenlopende muziekstijlen. Dus of je nu van Jazz, blues, pop of rock houdt, alles komt aan bod. Tijdens onze lessen staan muzikaliteit en creativiteit voorop. En het maakt niet uit hoe oud je bent, hoeveel ervaring je al hebt of waar je vandaan komt, wij streven ernaar dat iedereen een fijne, unieke en leerzame belevenis heeft.

De piano als instrument

Als jij vanuit Leidschendam naar onze Funky Music School komt voor jouw pianolessen, zul je erachter komen dat de piano een ontzettend divers instrument is. De piano kun je gebruiken als begeleidingsinstrument voor jezelf (denk aan Lady Gaga, Elton John of zelfs Jochem Myjer), maar ook als onderdeel van een band of als zelfstandig hoofdinstrument is de piano inzetbaar. Pianolessen zijn ook handig als je zelf je liedjes wil gaan schrijven: onnoemelijk veel klassiekers zijn op de piano geschreven!

Contact

Zin gekregen om pianoles te gaan volgen dichtbij Leidschendam? Neem snel contact met ons op, ook als e vragen hebt!

Aanbod

Wil jij graag noten leren lezen, zingen of een instrument bespelen? Dan ben je bij de Funky Music school aan het juiste adres! Heb je altijd al willen grooven, swingen, rocken? Wij bieden zowel prive- als groepslessen aan. Per instrument wordt er aangegeven welk lesvorm er mogelijk is. Wacht dan niet langer en meld je direct aan!