Muziekles Delft

Woon je in Delft en heb je interesse in muzieklessen? Dan is Funky Music School de juiste plek voor jou! Ontdek muziek op een boeiende en interactieve manier. Leer muzikale trucjes en laat je muzikale talenten tot bloei komen. Onze gepassioneerde muziekdocenten zullen je begeleiden om op een muzikale manier te grooven, swingen en rocken. Aarzel niet langer en schrijf je meteen in voor een proefles!

Ontdek onze diverse muzieklessen voor inwoners uit Delft!

Ben je geïnteresseerd in het leren lezen van noten, zingen of het bespelen van een instrument? Dan is de Funky Music School de perfecte plek voor jou! We bieden een breed scala aan mogelijkheden aan en voor elk instrument laten we je hieronder weten welke lesvorm beschikbaar is.

Of je nu de voorkeur geeft aan individuele begeleiding, samen wilt leren met een vriend of vriendin, de dynamiek van groepslessen wilt ervaren, online wilt deelnemen aan live lessen of video lessen wilt volgen, we hebben voor elk wat wils. Hieronder een overzicht van onze beschikbare lessen en de mogelijkheden per instrument.

Lesvormen

• Privéles: Individuele aandacht om jouw muzikale vaardigheden te perfectioneren.
  • Duoles: Samen met een vriend of vriendin muziek ontdekken en spelen.
  • Groepsles: Leer samen met anderen en geniet van de dynamiek van een groep.
  • Online live les: Volg lessen vanuit het comfort van je eigen huis via live sessies.
  • Online video les: Toegang tot videolessen om op jouw eigen tempo te leren.
muziekles delft

Instrumenten en beschikbare lesvormen

LesPrivélesDuolesGroepslesOnline live lesOnline video les
GitaarVVXVV
BasgitaarVVXVX
ZanglesVVXVV
PianoVVXVV
KeyboardVVXVX
DrumVXXVV
CajonVVXVX
VioolVVXVX
SaxofoonVVXVV
Koper Blaasinstrumenten (trompet en trombone)VVXVX
HarpVVXVX
FluitVVXVX
BandlesXXVXX
Combi cursusVVVVX
KleuterlesXXVXX
TheorielesVXVVX
KoorlessenXXVXX

Bijzondere muzieklessen speciaal voor jonge muzikanten uit Delft

Bij Funky Music School koesteren onze muziekdocenten de kernwaarden van kwaliteit, creativiteit en muzikaliteit in hun benadering van muziekonderwijs. Of je nu een nieuweling bent in de wereld van muziek of al enige ervaring hebt, iedereen is welkom in onze muziekschool. Voor kinderen vanaf 6 jaar oud bieden we een rijk scala aan mogelijkheden:

Muzikale vorming voor kleuters uit Delft

Kinderen van 4 tot 6 jaar die muziek maken leuk vinden kunnen zich bij ons inschrijven. Wij bieden namelijk ook kleuterlessen aan. De kinderen zullen zich onderdompelen in de betoverende wereld van muziek en zullen hier algemene muzikale vorming ontdekken en ontwikkelen.

Muzikale workshops voor organisaties uit Delft

Voor grotere groepen organiseren wij inspirerende workshops op locatie, speciaal ontworpen voor bedrijven en organisaties uit Delft. Dit is een fantastische gelegenheid om teambuilding te bevorderen en de creatieve mensen binnen jouw organisatie te stimuleren. Als je nieuwsgierig bent naar de mogelijkheden. Aarzel dan niet om vrijblijvend een offerte aan te vragen door een e-mail te sturen naar info@funkymusicschool.nl. Wij hebben uitgebreide ervaring in het leveren van verfrissende en impactvolle ervaringen voor organisaties, en we kijken ernaar uit om ook jouw team te inspireren!

Ontdek Funky Music School

Maak kennis met Funky Music School. Schrijf je geheel vrijblijvend in voor een van onze proeflessen. Hiermee krijg je direct inzicht in wat onze muziekschool te bieden heeft en of het aansluit bij jouw interesses. Voor eventuele andere vragen staan we altijd tot je beschikking. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor verdere informatie. We helpen je graag!