Basgitaarles Den Haag

In Den Haag volg je basgitaarles bij Funky Music School. Ben je op zoek naar een leuke, interactieve muziekschool voor het bespelen van de basgitaar? Stapje voor stapje zorgen onze ervaren muziekdocumenten ervoor dat jij vakbekwaam op de basgitaar wordt. Geïnteresseerd in het volgen van leuke muzieklessen? Schrijf jezelf dan in bij onze muziekschool. Funky Music School verzorgt leuke basgitaarlessen in zowel Den Haag als Voorburg.

Speel basgitaar als nooit tevoren

Ga uit je plaat en speel basgitaar als nooit tevoren. Onze muziekdocumenten laten je op een speelse, interactieve én leuke manier kennismaken met muziek. Naast basgitaarles kun je bij Funky Music School terecht voor het volgen van de onderstaande muzieklessen:

Daarnaast vergroten wij de algemene muzikale vorming bij jonge kinderen tussen de 4 – 6 jaar oud. Dit doen wij door het aanbieden van muzieklessen, waarbij ritmeklappen en kleine muziekinstrumenten centraal staan. Onder andere kan gedacht worden aan sambaballen en drumstukken. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Funky Music School.

Boek je muziekles bij onze muziekschool

Kies je voor Funky Music School? Dan kun je vandaag nog je gratis proefles boeken. Aarzel daarom geen moment en volg muziekles bij onze muziekschool. Als ervaren muziekschool laten wij graag aan je zien waarom je bij ons moet zijn voor basgitaarles in Den Haag en Voorburg.

Schrijf jezelf in voor basgitaarles in Den Haag

Overtuigd? Wil je zo snel mogelijk jouw muzikaliteit vergroten? Schrijf jezelf dan in bij Funky Music School voor het volgen van basgitaarles in Den Haag. Om alvast meer informatie in te winnen over onze muziekschool, kun je een kijkje nemen onder media of een bezoekje brengen aan onze Facebookpagina.