Muziekschool Nootdorp

Funky Music School is een enthousiaste muziekschool nabij Nootdorp. Wil je muziek ontdekken? Heb je enige ervaring met muziek? Zowel beginners als gevorderden begeleiden wij graag met muziek. Schrijf jezelf direct in of neem contact op voor meer informatie. Hedendaags verwelkomt onze muziekschool al vele leerlingen uit Nootdorp, Delft, Pijnacker en andere aanliggende plaatsen.

Leuke, interactieve piano- / keyboardlessen

Wij bieden muzieklessen voor jong en oud. Deze interactieve muzieklessen worden gegeven voor kinderen vanaf 6 jaar. Kinderen vanaf 4 jaar kunnen wij al muzieklessen geven in de vorm van ritmeklappen en met gebruik van onder andere sambaballen en drumstokken. Je kunt bijvoorbeeld bij ons terecht voor de volgende muzieklessen:

Het totale aanbod vind je onder muziekles. Neem gerust een kijkje op deze pagina en laat je verrassen door de uitgebreide mogelijkheden.

Waarom Funky Music School?

Voor de ontwikkeling van kinderhersenen is muziek een onmisbare factor. Wanneer een kind in groepsverband deelneemt aan muzieklessen, zijn zij vaak succesvoller in het leven en is er sprake van een hoger IQ. Ook lijken muzieklessen bij te dragen aan het auditieve systeem van kinderen. Kortom: muziek heeft een positief effect op jouw kind(eren).

Maar waarom zou je nu in het bijzonder voor Funky Music School moeten kiezen? Nou, dat vertellen wij je graag. Zo kennen onze muziekdocenten een jarenlange muzikale ervaring in het begeleiden van kinderen. Verder heb je bij ons de mogelijkheid om een gratis proefles te volgen. Dit heeft als gevolg dat je zeker weet dat jouw kind een klik met onze muziekschool heeft. Oftewel: Funky Music School is dé muziekschool in de omgeving van Nootdorp.

Schrijf jezelf in

Overtuigd? Schrijf jezelf dan snel in voor een proefles en maak kennis met onze muziekdocenten. Wij laten graag aan je zien waarom je voor Funky Music School moet kiezen.