Zangles Leidschendam

Woon jij in Leidschendam en zou je graag zangles willen volgen? Bij Funky Music School zijn de lessen echt leuk én leerzaam tegelijkertijd!

Je stem als instrument

Je zangstem is een instrument dat je altijd bij je hebt. Je kunt het niet vergeten mee te brengen en het kost geen moeite om het mee te sjouwen: Het zit al in je lijf! Je kunt het wel kwijtraken natuurlijk, wanneer je te hard hebt geschreeuwd of je stem op een andere manier overbelast is. Maar daar zijn technieken voor, om te voorkomen dat dat gebeurt. En die kan je leren tijdens je zangles.

Zangles bij de Funky Music School

Iedereen zingt wel eens. Maar als jij je stem graag naar een hoger level wil brengen en graag wil weten hoe je hem het beste kunt gebruiken en tot zijn recht kunt laten komen. Dan is het volgen van zangles bij de Funky Music School zeer aan te raden. Wij kunnen je technieken leren om je stem beter te gebruiken. Je stuurt je stem aan met je ziel… én je ademhaling.

Tip: Naast Voorburg geven wij ook zanglessen in Den Haag

Doel

Wanneer je bij ons start met zangles, zullen we je eerst vragen welk doel je hebt. Misschien heb je heel specifieke doelen, zoals het beter leren aansturen van je stem of optreden als de leadsinger van een band. Wellicht wil je gewoon weten wat je allemaal kunt met je stem, en vind je het onwijs gezellig om in een groep les te volgen en samen te zingen en te spelen.

Groepsles of privéles

Bij de Funky Music School kun je zowel privé- als groepslessen volgen. In de groepslessen leer je op een gezellige en leuke manier samen te spelen en naar elkaar te luisteren. In de privélessen kan heel specifiek ingegaan worden op jouw behoeftes. Wat je ook wil, bij Funky Music School zul jij je op je plek voelen.

Contact opnemen voor zangles in Leidschendam

Ben je nieuwsgierig geworden naar onze zanglessen? Nog niet helemaal overtuigd en wil je graag een gratis proefles volgen in de buurt van Leidschendam? Neem dan snel contact met ons op, dan vertellen wij je graag alles over de mogelijkheden!