Muziekles peuters Den Haag

Ben je op zoek naar muziekles voor peuters in Den Haag? Funky Music School is dé ideale plek voor peuters om hen op een interactieve én leuke manier kennis te laten maken met muziek. Zo helpen wij onder andere met de algemene muzikale vormgeving van jouw kind. Benieuwd? Maak dan gebruik van het inschrijfformulier en verkrijg een gratis proefles. Voor vragen of meer informatie verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Wij beantwoorden graag al je vragen.

Muziekles voor peuters in Den Haag

Beginner of gevorderd. Jong of oud. Wij bieden muzieklessen voor zowel peuters als jonge kinderen in Den Haag . Wil je rocken in een band? Jammen op een gitaar? Drum je er liever op los? Funky Music School biedt je:

Onze ervaren docenten en muziekcoaches houden rekening met het niveau van de leerling. Wij leren je op een creatieve én interactieve manier alles over muziek. Wil je samen leren spelen in een groep of heb je liever privéles? Kijk onder muziekles voor het aanbod aan groepslessen en privélessen.

Minder stress en betere coördinatie

Onze muziekcoaches leren jouw peuter de magie van muziek. Muzikaliteit en creativiteit staan hierbij voorop. Muziek maken is zowel leuk als stressverlagend, calorieën verbrandend, humor verbeterend én goed voor de coördinatie.

Dé muziekschool van Den Haag en Voorburg

Wij zitten in Den Haag – Voorburg en hebben al enkele jaren ervaring in het geven van muzieklessen aan peuters en jonge kinderen. Wil je ons alvast een beetje leren kennen? Kijk eens onder media of bezoek onze Facebookpagina. Heb je vragen of wil je graag meer informatie? Mail dan naar info@funkymusicschool.nl of bel naar 06-81941350.