Keyboardles Den Haag

Bij Funky Music School kun je uitstekend terecht voor keyboardles in de buurt van Den Haag. Wil jij heel graag met jouw vingers swingen over het keyboard? Lekker grooven, rocken en swingen? Ga met ervaren muziekcoaches aan de slag en leer in korte tijd jezelf te begeleiden op het keyboard. Schrijf jezelf direct in voor onze keyboardlessen of neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Als muziekschool bieden wij leuke, interactieve keyboardlessen aan in Den Haag en Voorburg.

Muziekles voor jong en oud

Van jong tot oud en van beginners tot gevorderden, Funky Music School laat iedereen kennismaken met muziek. Naast keyboardles kun je ook bij ons de volgende muzieklessen volgen:

Om alles uit de gewenste muziekles te halen, is het verder belangrijk om noten te lezen, akkoorden te herkennen én melodieën in meerdere stijlen te leren spelen. Daarom kun je ook bij onze muziekschool terecht voor bandles en theorieles. Kortom: bij Funky Music School maak je kennis met muziek op een brede manier.

Jouw muziekschool in Den Haag en Voorburg!

Wij bieden onze muzieklessen aan voor iedereen vanaf 6 jaar. Bij de muzieklessen staan muzikaliteit en creativiteit voorop. Zodoende krijg je bij ons een unieke en leerzame belevenis tijdens de muzieklessen.

Maak kennis met Funky Music School

Schrijf jezelf direct in voor een proefles en maak kennis met onze muziekschool. Wij laten graag aan je zien waarom je keyboardles bij ons in Den Haag moet volgen. Om alvast wat meer te weten te komen over Funky Music School, kun je ons volgen op Facebook. Neem gerust een kijkje en bekijk onze muziekfilmpjes!

Wil jij graag noten leren lezen, zingen of een instrument bespelen? Dan ben je bij de Funky Music school aan het juiste adres! Heb je altijd al willen grooven, swingen, rocken? Wij bieden zowel prive- als groepslessen aan. Per instrument wordt er aangegeven welk lesvorm er mogelijk is. Wacht dan niet langer en meld je direct aan.

*Voor kinderen van 4 – 6 jaar bieden wij lessen voor algemene muzikale vorming. Hierin zullen wij ritmeklappen en kleine muziekinstrumenten gebruiken (zoals sambaballen en drumstokken).