muziek in het onderwijs

Algemene muzikale vorming Den Haag

Als muziekschool in Den Haag dragen wij graag een steentje bij aan de algemene muzikale vorming van kinderen. Dit doen wij door het aanbieden van leuke, interactieve muzieklessen. Ben je tussen de 4 – 6 jaar oud? Heb je een kind in deze leeftijdscategorie? Dan ben je bij Funky Music School aan het juiste adres. Maak gebruik van het inschrijfformulier onder inschrijven of neem contact met ons op voor meer informatie. Bij onze muziekschool in Den Haag gaan we graag met je aan de slag, zodat jouw algemene muzikale vorming een boost krijgt!

Leuke muzieklessen door ervaren docenten

Om de algemene muzikale vorming bij jonge kinderen te creëren of te vergroten, maken wij gebruik van ritmeklappen, zang en kleine muziekinstrumenten. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan sambaballen en drumstokken. Je zult jezelf op een creatieve wijze kunnen uitdrukken. Wil je liever direct aan de slag met muziekinstrumenten? Je kunt bij ons terecht voor het volgen van de volgende muzieklessen:

Speel gitaar als nooit tevoren, laat je vingers glijden over de toetsen van de piano of laat jouw stem volledig ontplooien met zanglessen. Funky Music School staat voor het verzorgen van interactieve muzieklessen, waarbij creativiteit en muzikaliteit centraal staan. Je kunt hierbij rekenen op enthousiaste muziekdocenten met een ruime ervaring in de muziekwereld. Samen zorgen ervoor dat jouw eindperformance verbeterd wordt!

Schrijf jezelf in bij Funky Music School

Ben je woonachtig in regio Den Haag en wil je graag aan de slag met jouw algemene muzikale vorming? Schrijf jezelf direct in bij Funky Music School, dé muziekschool in Den Haag en Voorburg. Om alvast kennis te maken met onze muziekschool, kun je terecht onder media of een kijkje nemen op onze Facebookpagina. Keep it Funky. Keep it Cool. Join the Funky Music School.