gitaarles

Gitaarles Leidschendam

Altijd al gitaar willen leren spelen? Hou je van gillende gitaren en wil je lekker rocken? Of wil je het instrument vooral gebruiken als begeleidingsinstrument? De gitaar is een ontzettend veelzijdig instrument en je kan er dan ook alle kanten mee op. Dus of je nou zin hebt om snerpende solo’s te maken als Jimi Hendrix, wil bluesen als joe Bonamassa of juist erg houdt van het wat meer ingetogen spel van een singer-songwriter als Jason Mraz of Joni Mitchel: Op de Funky Music School leer jij gitaar spelen zoals jij dat wil.

Gitaarles vlakbij Leidschendam

Als je in Leidschendam woont en gitaarles wil volgen op een leuke én leerzame manier, dan is de Funky Music School echt iets voor jou. We zitten niet alleen letterlijk dichtbij, onze muziekleraren staan ook graag dicht bij de leerlingen in figuurlijke zin. Ze willen graag weten waar jij van houdt en wat jou beweegt, en zorgen er zo voor dat de lessen goed aansluiten bij jouw interesses.

Groepsles of privé

De muzieklessen van de Funky Music School worden zowel in groepsverband als privé gegeven. Dus als je zin hebt om lekker samen met andere leerlingen te grooven, maar ook graag wat persoonlijke begeleiding hebt, dan kan dat bij ons gewoon geregeld worden!

Theorie

Je kunt gelijk aan de slag gaan met je gitaarlessen, maar het kan ook erg interessant zijn om wat theorielessen te volgen. Daarbij leer je beter te begrijpen hoe muziek eigenlijk werkt. Waarom klinkt het ene akkoord bijvoorbeeld vrolijk en het andere verdrietig, of juist hoopvol? Ook als je van plan bent om zelf muziek te gaan schrijven, zijn deze theorielessen zeer aan te bevelen.

Contact

Ben je benieuwd wat de Funky Music School voor jou kan betekenen? Wij zijn echt maar een steenworp van Leidschendam verwijderd dus aarzel niet en neem eens contact met ons op. Wij vertellen je graag alles over onze gitaarlessen.