drumlessen

Drumles Voorburg

Muziek.. voedsel voor de ziel en je op een leuke manier eens goed afreageren. Funky Music School in Voorburg leert je op een leuke manier kennis te maken met jouw favoriete muziekinstrument! Of het nu:

• Drummen;
  • Gitaarspelen;
  • Of een ander muziekinstrument is.

In regio Voorburg ben je dus voor drumles bij Funky Music School aan het juiste adres. Onze muziekcoaches laten je kennismaken met een wereld die je kent van radio en tv. Jouw ritme, jouw stijl, dat is wat je wilt. Wij bieden interactieve muzieklessen voor zowel beginners als gevorderden!

Wat kun je verwachten van een proef drumles in Voorburg?

Meld je aan voor een proefles en maak kennis met het instrument van jouw keuze. Naast het bespelen van instrumenten kun je ook zangles bij ons volgen. Groove, rock, klassiek, één op
één of in groepsverband, het kan allemaal bij Funky Music school in Voorburg. Door het hele jaar heen kun je jezelf aanmelden voor een proefles. Iedereen vanaf zes jaar en ouder kan bij ons muzieklessen volgen.

Workshops, ook op locatie

Door het aanbod van onze toffe workshops leer je kennismaken met jouw stijl en je raakt meteen
geïnspireerd. Een workshop op locatie behoort ook zeker tot de mogelijkheden als je eens wat
anders wenst voor jouw organisatie of feest. Juist door de creativiteit en interactie heb je een
ontzettend leuke dag! En wij kunnen zelfs de instrumenten voor die dag leveren!

Contact

Ben je al ritmisch aan het tikken met jouw voet? Wil je jouw idool evenaren of ben je een
gloednieuwe artiest in de dop? Neem dan snel contact op met Funky Music School in Voorburg voor drumlessen!

Aanbod

Wil jij graag noten leren lezen, zingen of een instrument bespelen? Dan ben je bij de Funky Music school aan het juiste adres! Heb je altijd al willen grooven, swingen, rocken? Wij bieden zowel prive- als groepslessen aan. Per instrument wordt er aangegeven welk lesvorm er mogelijk is. Wacht dan niet langer en meld je direct aan!