Saxofoonles Den Haag

Houd jij ook zo van dat groovy geluid van een saxofoon? En zou je wel saxofoonles willen volgen bij een leuke muziekschool in Den Haag? Schrijf jezelf dan nu in bij Funky Music School. Wij bieden voor kinderen, jongeren én volwassen saxofoonles in Den Haag en Voorburg. Met hulp van ervan muziekcoaches leer je kennis te maken met muziek en diverse muziekstijlen. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan jazz, funk en pop. Samen zorgen we ervoor dat jij de saxofoon onder de knie krijgt. Heb je vragen? Bel ons gerust: 06-81941350.

Saxofoon leren spelen

Als muziekschool in Den Haag en Voorburg bieden wij hoogwaardige en toegankelijke saxofoonles voor iedereen. Hierbij staan muzikaliteit en creativiteit voorop. Je kunt jezelf bij onze muziekschool al inschrijven vanaf 6 jaar. Van beginners tot verder gevorderden, wij laten je graag grooven en rocken op blaasinstrumenten.

Saxafoonles in Den Haag voor jong en oud

Het maakt niet uit welke leeftijd je hebt om te beginnen met saxofoonles… nou ja, het is wel belangrijk dat je vingers lang genoeg zijn. Ook heb je stevige voortanden nodig om op het mondstuk te kunnen klemmen, die moeten wel gewisseld zijn. Maar zodra dat het geval is ben je “good to go”!

Ben je al wat ouder? Dat maakt helemaal niks uit; ook op latere leeftijd kun je nog hartstikke goed een instrument leren bespelen; zo ook de saxofoon! Het belangrijkste is dat je regelmatig oefent, want er zijn (zeker in het begin) veel dingen waar je op moet letten: Noten en klank, maar ook ritme, houding en ademhaling. Met het enthousiasme van je saxofoondocent en natuurlijk van jou zelf heb jij de basis al gauw onder de knie, en laat je jouw sax straks lekker grooven!

Verschillende saxofoons

Wist je dat het geluid van een saxofoon, van alle blaasinstrumenten het dichtste bij de menselijke stem ligt? Daarom past het instrument ook bij zoveel verschillende soorten muziek. Wel zijn er grote verschillen tussen de verschillende saxofoons. Er zijn vier verschillende: De sopraansaxofoon, de altsax, de tenorsax en de baritonsax. De eerste produceert de hoogste tonen, en de bariton de laagste. De meeste mensen kiezen om te beginnen voor een altsax, maar stappen soms later alsnog over naar een andere soort.

Leuke muzieklessen voor jong en oud

Funky Music School verzorgt als muziekschool een diversiteit aan muzieklessen in Den Haag en Voorburg. Naast saxofoonles kun je bij ons terecht voor:

Van noten leren lezen tot het professioneel bespelen van een instrument, bij Funky Music School ben je aan het juiste adres om kennis te maken met muziek.

Zangles in Den Haag

Wil je zingen als een nachtegaal of rocken als een ster? Onze zangles in Den Haag geeft je stem de vleugels die het verdient. Ademhaling, techniek, performance – je leert het allemaal van onze vocale virtuozen. Of je nu zingt onder de douche of op het podium wilt schitteren, we halen samen het beste uit jouw stem. Jouw zangavontuur begint hier, dus laat je stem horen en zing mee met ons!

Gitaarles in Den Haag

Of je nu droomt van kampvuurliedjes of rockconcerten, onze gitaarlessen in Den Haag zijn jouw eerste stap naar een mooi nieuw avontuur. Onze gitaardocenten staan klaar om je te begeleiden van de eerste akkoorden tot aan je eigen solo’s. We hebben alle geheimen van de gitaar in petto, klaar om ze met jou te delen. Elektrisch of akoestisch, rock of pop, jouw gitaarreis is helemaal van jou – snaar voor snaar.

Pianoles in Den Haag

Heb je ooit willen leren hoe je magie uit de piano tovert? Of je nu net begint of al enkele melodieën onder de knie hebt, onze pianoles in Den Haag laat je swingen, dromen, en misschien zelfs een beetje improviseren. Met docenten die net zo enthousiast zijn als jij, maken we van elke les een avontuur. Van klassiek tot pop, je leert het allemaal in jouw tempo. Laten we samen de muziek ontdekken die in jou zit!

Vioolles in Den Haag

Droom je ervan om viool te spelen zoals een echte ster? Pak je boog en laat je leiden door onze vioollessen in Den Haag. Of je nu begint met je eerste noten of al klaar bent voor het grote podium, onze docenten zijn er om je viooldromen werkelijkheid te maken. Samen verkennen we de wonderlijke wereld van de viool, van betoverende melodieën tot spetterende solo’s. Jouw muzikale reis begint hier, met elke strijk dichter bij jouw sterrendom.

Schrijf jezelf in voor een gratis proefles

Schrijf jezelf in bij Funky Music School voor saxofoonles in Den Haag. Wil je wellicht meer instrumenten bespelen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. Wij beantwoorden jouw muzikale vragen graag. Volg je Funky Music School al op Facebook? Maak kennis met onze muziekschool door ons te volgen. Wij houden je op de hoogte van leuke acties en meer. Keep it Funky. Keep it Cool. Join The Funky Music School.

Wil jij graag noten leren lezen, zingen of een instrument bespelen? Dan ben je bij de Funky Music school aan het juiste adres! Heb je altijd al willen grooven, swingen, rocken? Wij bieden zowel prive- als groepslessen aan. Per instrument wordt er aangegeven welk lesvorm er mogelijk is. Wacht dan niet langer en meld je direct aan.