vioolles

Vioolles in Amsterdam

Op zoek naar vioolles in Amsterdam? Dan zit je goed bij Funky Music School! Amsterdam ademt muzikaliteit en onze muziekschool draagt daar graag aan bij. Sluit je bij ons aan en laat de viool jouw nieuwe uitdaging worden. Lees verder om meer te ontdekken over onze vioollessen in Amsterdam en hoe jij kunt beginnen.

Waarom vioolles volgen bij Funky Music School in Amsterdam?

Waarom zou jij vioolles gaan volgen bij ons? Er zijn namelijk heel veel andere muziekscholen die vioolles aanbieden. Dus waarom zou jij je dan bij ons aansluiten? Dat leggen wij hieronder uit:

Ervaren docenten

Onze docenten zijn hooggekwalificeerde professionals, met een opleiding in de muziek en met een schat aan ervaring. Ze staan te springen om hun kennis en passie voor de viool over te dragen aan alle leerlingen die graag viool willen leren bespelen.

Individuele aandacht en begeleiding

Elke leerling is uniek, en dat begrijpen we volledig. Wij geloven sterk in de kracht van persoonlijke aandacht. Onze vioollessen zijn op maat gemaakt voor elke leerling, rekening houdend met hun unieke behoeften en doelen.

Een complete leerervaring

Tijdens de vioollessen wordt ook aandacht besteed aan de muziektheorie, noten lezen en interpretatie. We streven ernaar alle leerlingen zich zo te laten ontwikkelen dat ze niet alleen viool kunnen spelen, maar ook begrijpen wat ze spelen.

Optredens en samenwerkingen

Wij moedigen onze leerlingen aan om hun talenten te tonen. We organiseren regelmatig jamsessies, optredens en bieden mogelijkheden voor samenwerking met medeleerlingen in ensembles.

vioollessen in amsterdam

Vioollessen in Amsterdam: Voor wie eigenlijk?

Vioollessen in Amsterdam zijn toegankelijk voor mensen van alle leeftijden, van kinderen vanaf 6 jaar tot volwassenen. Er zijn lessen beschikbaar voor beginners die nog nooit eerder een viool hebben aangeraakt, evenals voor gevorderde spelers die hun vaardigheden willen verfijnen.

Beginners

Onze vioollessen voor beginners zijn perfect voor diegenen die nog nooit eerder een viool hebben aangeraakt. We begeleiden je stap voor stap bij het ontwikkelen van de basisvaardigheden en het begrijpen van de viool.

Gevorderden

Voor de meer ervaren leerlingen bieden we gevorderde vioollessen aan die je helpen je techniek te verfijnen, je repertoire uit te breiden en dieper in te gaan op de kunst van het vioolspel.

Kinderen vanaf 6 jaar

We hebben speciale viool programma’s voor kinderen die de liefde voor muziek willen ontdekken. Onze docenten begrijpen de behoeften van kinderen en maken leren leuk en boeiend. Ze gaan spelenderwijs met de kinderen aan de slag.

Vioollessen in Amsterdam voor volwassenen

Het is nooit te laat om viool te leren spelen. Onze vioollessen voor volwassenen zijn ontworpen om aan te sluiten bij jouw specifieke doelen en schema.

Op welk moment kun jij vioollessen volgen in Amsterdam

Het leven in een stad als Amsterdam is vaak druk. Daarom bieden wij flexibele les opties aan die passen bij jouw levensstijl. Kijk eens op het aanmeldformulier. Je kunt bij ons kiezen uit privélessen, duolessen, online lessen of een combinatie daarvan. Je bepaalt dus zelf welke dagen jij les zou willen volgen. Leer viool spelen op een manier die bij jou past.

Tarieven voor vioollessen in Amsterdam

Onze tarieven voor vioollessen in Amsterdam zijn gebaseerd op de duur en frequentie van de lessen. We bieden verschillende lespakketten aan. Gedetailleerde informatie over onze tarieven vind je op onze tarieven pagina.

Meld je aan voor vioolles bij Funky Music School in Amsterdam

Als jij viool wilt leren spelen en les wilt volgen bij ons dan nodigen we je uit om een proefles te boeken. Een proefles is een fijne manier om onze docenten te leren kennen en te ontdekken of onze muziekschool de juiste plek is voor jou.

Bij Funky Music School streven we ernaar om een inspirerende omgeving te bieden waarin jij je passie voor vioolspel kunt ontdekken en ontwikkelen. Onze docenten zullen je begeleiden, aanmoedigen en inspireren. Wacht niet langer! Schrijf je vandaag nog in voor vioolles in Amsterdam bij Funky Music School.

Wil je een proefles? Klik dan op de button hieronder om je proefles meteen in te plannen.