drumles amsterdam

Drumles in Amsterdam

Zoek jij een muziekschool in Amsterdam die drumlessen geeft? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Onze muziekschool is gepassioneerd over muziek en biedt boeiende drumlessen aan zowel beginners als gevorderde drummers.

Of je nu droomt van een carrière als professionele drummer of gewoon plezier wilt maken met drummen, onze docenten staan altijd klaar om je te begeleiden. Lees verder om te ontdekken of onze drumlessen bij jou passen en hoe je kunt beginnen.

Onze drumlessen in Amsterdam

Wij geloven sterk dat drummen meer is dan alleen maar op trommels slaan. Het gaat ook om de expressie en de emotie. Onze drumlessen zijn niet alleen ontworpen om je drumtechniek te verbeteren, je ritmische vaardigheden uit te breiden en je zelfvertrouwen te vergroten, maar ook om je te helpen je eigen unieke drumstijl te ontdekken en te ontwikkelen.

Onze drumlessen worden afgestemd op jouw doelen. Het maakt niet uit in welk genre je geïnteresseerd bent, onze docenten hebben de expertise om je te begeleiden. Ze zullen werken aan technische aspecten zoals ritmepatronen, coördinatie en dynamiek.

Drumles in Amsterdam voor iedereen

Bij Funky Music School streven we naar een omgeving waarin iedereen, ongeacht leeftijd, sekse of ervaring, zich welkom voelt. Onze docenten zijn behulpzaam, inspirerend en motiverend. Ze zullen je op een positieve manier ondersteunen om je doelen te bereiken.

Diverse drumles opties in Amsterdam

Wij bieden naast individuele drumlessen ook de mogelijkheid aan om samen met een collega, vriend of familielid te leren drummen. Dit zijn de duo lessen. Daarnaast kun je deelnemen aan bandlessen, waarbij je samen met anderen muziek maakt. Dit werkt vaak motiverend en is ook erg gezellig.

Daarnaast bieden we voor degenen die de voorkeur geven aan flexibiliteit en het gemak van thuis leren, de online drumlessen aan. Dit zijn lessen via videobellen met een drumdocent of dit zijn opgenomen sessies van een drumdocent die je in je eigen tempo kunt bekijken. Ook kun je deze lessen steeds blijven bekijken.

drumles in amsterdam

Optreden als drummer in Amsterdam

Hoe leuk zou het zijn als je kan optreden nadat je drumlessen hebt gevolgd? Wij geloven in de kracht van het delen van je muzikale talent met anderen. We organiseren regelmatig optredens waar onze drum leerlingen de kans krijgen om te schitteren op het podium. Dit biedt een mooie gelegenheid om je vaardigheden te tonen. Je bouwt je zelfvertrouwen hiermee op en daarnaast doe je podiumervaring op.

Drumlessen voor volwassenen, kinderen en kleuters in de regio Amsterdam

Wij bieden drumlessen aan zowel jong als oud, van beginners tot gevorderden aan. Naast drumlessen in Amsterdam hebben we een scala aan andere muziekcursussen beschikbaar. Neem gerust hier een kijkje en ontdek wat we nog meer te bieden hebben.

Voor kleuters bieden we speciale muzieklessen aan, waarbij de nadruk ligt op de algemene muzikale ontwikkeling. Tijdens deze lessen zullen de kleuters ritme oefeningen doen en kleine percussie-instrumenten zoals sambaballen en drumstokken gebruiken om hun muzikale creativiteit te stimuleren en te verbreden.

Lesrooster voor drumlessen in Amsterdam

Wie nooit wat te doen heeft kan op elk moment drumles volgen. Echter, dat is tegenwoordig een uitzondering, aangezien iedereen het vaak druk heeft. We begrijpen dat je andere verplichtingen hebt, zoals werk, sport of school. Dit is waarom we flexibele lesplanningen aanbieden met lessen op verschillende dagen en tijden. Of je nu wekelijks deel wilt nemen aan lessen of flexibele leerarrangementen nodig hebt, we hebben opties die bij jou passen. Alles is bespreekbaar.

Kosten van drumlessen in Amsterdam

De tarieven die we hanteren zijn gebaseerd op de duur en frequentie van de drumlessen. We bieden diverse lespakketten aan.

Interesse in drumlessen in Amsterdam?

Als je interesse hebt in onze drumlessen, nodigen we je van harte uit om contact met ons op te nemen of een proefles te boeken. Een proefles is een uitstekende manier om kennis te maken met onze drumdocenten en te ontdekken of Funky Music School de juiste plek is voor jou.

Bij Funky Music School streven we naar een inspirerende en ondersteunende omgeving waarin jij je passie voor drummen kunt ontdekken en ontwikkelen. Onze drumdocenten zullen je goed begeleiden, aanmoedigen en ook inspireren. Wil jij les volgen bij ons? Schrijf je vandaag nog in voor drumlessen in Amsterdam bij Funky Music School en laat je ritmische talent zien.

Wil je een proefles? Klik dan op de button hieronder om je proefles meteen in te plannen.