hier hoort een alt tekst

Muziekschool Rijswijk

Ontdek muziek met onze muziekschool op korte rijafstand van Rijswijk. Wij bieden in zowel Voorburg als Den Haag muzieklessen voor jong en oud. Ben je een echte beginner? Of heb je al enige ervaring in het maken van muziek? Geen probleem. Op een muzikale wijze kan iedereen bij ons terecht vanaf 6 jaar. Funky Music School maakt muziek voor iedereen toegankelijk.

Wij bieden leuke, interactieve muzieklessen in de omgeving van Rijswijk

Van grooven tot rocken, ga los met onze muziekcoaches. Wij leren je om alles uit muziek te halen. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan muzieknoten lezen, beter worden in zingen of muziekinstrumenten te bespelen. Nabij Rijswijk verzorgt onze muziekschool onder andere de volgende muzieklessen voor:

De muzieklessen kun je individueel volgen en in groepsverband. Afhankelijk van jouw wensen verzorgen wij leuke, interactieve muzieklessen die er toe doen.

Meer over onze muziekschool in de regio van Rijswijk

Funky Music School gelooft in het universele van muziek. Wij bieden daarom hoogwaardige en toegankelijke muzieklessen voor een divers publiek in regio Rijswijk. Bij het verzorgen van onze muzieklessen staan muzikaliteit en creativiteit voorop. Dit kunnen wij garanderen door onze ervaren muzikale coaches. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. Samen zorgen we ervoor dat jouw muzikale eigenschappen worden ontplooid.

Volg een leuke workshop

Naast muzieklessen kunt u bij Funky Music School terecht voor workshops. Wij bieden leuke, dynamische workshops voor kinderen, jongeren en volwassenen. Dit kan zowel bij onze muziekschool in Voorburg of Den Haag als op locatie. Wil je meer informatie over één van onze workshops? Kijk op onze workshops pagina voor meer informatie.

Schrijf jezelf in voor een proefles

Je kunt jezelf direct inschrijven voor onze muzieklessen. Heb je vragen? Wij beantwoorden jouw muzikale vragen graag. Voor een kleine indruk van de mogelijkheden kun je ons ook volgen op Facebook. Funky Music School: dé muziekschool in de omgeving van Rijswijk.

Keep it Funky. Keep it Cool. Join The Funky Music School!