Keyboardles Voorburg

Wil je graag op keyboardles in Voorburg? Dan is Funky Music School dé ideale muziekschool voor jou. Onze ervaren begeleiders staan klaar om samen jouw muzikale ervaring uit te breiden en het gekozen instrument tot een volledige bloei te laten komen. Schrijf jezelf direct in!

Keyboardles Voorburg: individueel of gezamenlijk

Bij onze muzieklessen leren wij je zowel één instrument te bespelen als in combinatie met andere muziekinstrumenten. Voor het combineren van instrumenten verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. De keus ligt bij jou!

Je kunt ervoor kiezen of je alleen of in groepsverband wilt spelen. Verder worden de muzieklessen beoefend op een actieve én leuke manier. Of je nu begint met het uitbreiden van je muzikaliteit of al ervaring hebt, Funky Music School is dé muziekschool voor jou! Meer informatie over onze lessen vind je hier. Neem gerust een kijkje en laat je verrassen door de mogelijkheden.

Aanbod aan muzieklessen

Wij geven al jaren les aan jong en oud. Naast keyboardlessen biedt Funky Music School ook muzieklessen voor andere instrumenten. Je kunt kiezen uit de volgende praktijklessen:

Daarnaast is het mogelijk om bij ons theorieles te volgen. Wij zorgen ervoor dat je de instrumenten leert kennen, zodat je jouw kennis kan toepassen in de praktijk. Hiermee streven wij naar een unieke eindperformance, waarbij jouw creativiteit centraal staat!

Funky Music School: jouw muziekschool!

Bij Funky Music School staat muzikaliteit centraal. Volg direct keyboardles op onze locatie in Voorburg. Samen met de ervaring van onze begeleiders maken wij muziek volledig toegankelijk voor jou. Kortom, maak kennis met onze muziekdocenten. Keep it funky. Keep it cool join the Funky Music School!